Пилешка пържола от бут с бекон







Попитах трима души какво да сготвя? Отговорът и на тримата беше "не знам, ядене"! Е да, мерси! Много ме улеснихте!
Отворих хладилника! Хм.... Бутчета, бекон, крем сирене, сушени домати! 🙄Какво да е? От някокло дни ми се ядат пилешки пържоли от бут! Но времето не позволява да запалим барбекюто.
💡 Ами да! Ето какво ще е!

Разбрахте вече какво ще ни е необходимо, но все пак.

3-4 цели бутчета, в зависимост колко хора ще гостиш
3-4 броя сушени домати, отново броят им зависи от това колко ще поставиш вътре
Крема сирене, аз имах Филаделфия. Не повече от 50 грама ще ти трябват. Но тъй като не го мерих, не мога да кажа със сигурност.
Суров бекон на слайдове, на мен ми трябваха опаковка и половина. Една опаковка е 140 грама, като вътре са около 10 слайда. Ползвам този от Лидл на Dulano.
6-7 средно големи картофа
Сол, черен пипер, галета, олио

Започвам да обезкостявам бутчета. Леле, ама аз съм забравила как, отне ми повече време от колкото последния път! Но се справих. И вече имах 3 големи пържоли от бут.

На стреч фолио положих няколко слайда тънък бекон, отгоре пържолата, посолих, сложих черен пипер, мазнах на тънко от крема сиренето сложих парче сушен домат. И с помощта на стреч фолиото завих на руло, като оформих като 🍬 бонбон.




За по-сигурно сложих още един слой фолио.

В тенджера сложих да заври вода. След като завря, пуснах бонбоните вътре да поврат за 25 минути.
След това извадих и оставих да се охладят.

Това, от което се притеснявах, се случи, но успях на превърна "дефекта" в ефект. В бонбоните имаше вода и крема сиренето се беше разтекло. Ето ми сос, няма да го мисля, какъв да е. Изсипах течността от фолиото в тавичката, внимателно махнах стреч фолиото и сложих и бонбоните от месо в тавата.
Някой ще попита "ами фолиото не се ли залепи за месото?" Не! Фолиото може да се стопи и залепи, ако водата в която се вари надвиши 100 градуса.

Пекох на 200 градуса, предварително загрята фурна за около 20 минути.

Картофите измих, нарязах както са с обелките. Сложих ги в купа и овкусих със сол, олио и подправка за картофи или любими такива, ръснах и малко галета, разбърках и подредих в тава с хартия за печене на един ред. Пекох на 200 градуса с вентилатор за около 20 минути или до готовност.

И Воала вечерята беше готова. Сервирах като разрязах месото и полях със соса, който беше в тавичката.

Да ви е вкусно! 


0 comments